Tekkis küsimus transpordi või tasumise kohta?

Korduma kippuvad küsimused

Kodubutiigi püsiklientidele kehtib soodustus 10% kõikidelt laos olevatelt täishinnaga toodetelt. Liitumine on tasuta ja soodustused hakkavad kehtima kohe. Registreerumisel saadame Sinu e-mailile konto aktiveerimise lingi. Kasutajakonto annab lisavõimaluse sisselogituna näha oma ostude ajalugu ja vajadusel muuta kontaktandmeid.

Iga toote juures on märgitud tema laoseis. Kui soovitud toodet hetkel laos ei ole, on sinna märgitud „tellimisel“. Sellisel juhul saad siiski ostu sooritada, kuid arvestama peaks pikema tarneajaga.

Kodubutiigi e-poes on võimalik tasuda ülekandega (SWEDBANK, SEB, LHV),  järelmaksuga (ESTO) või arve alusel (arve saadetakse e-mailile). Arve alusel makstes tuleb teha ülekanne 24 tunni jooksul kasutades selgituses tellimuse numbrit. Tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud meie kontole.

Transpordivõimalused on märgitud iga toote juurde eraldi. Väiksemad tooted saadetakse pakiautomaadi kaudu (Smartpost, Omniva) ja suuremõõdulised saadetised toimetab Sulle kohale kuller. Alati on võimalus ise kaubale järele tulla selles eelnevalt müüjaga kokku leppides. Transpordi maksumus arvutatakse lähtuvalt transpordiviisist ja paki suurusest.

Jah. Tellimuse muutmiseks helista palun esimesel võimalusel Kodubutiigi telefonil +372 556 88818 või kirjuta info@kodubutiik.ee.

Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata ja orginaalpakendis. Toodete tagastamise ja raha tagasimaksmise küsimuste korral palume kirjutada info@kodubutiik.ee.

Soovid toote kohta täpsustust või on muu mure?

Võta Meiega ühendust